
Discovery Networks CEMEA
gala događaj u Beogradu
Discovery Communications ( NASDAK: Disco, DISCB , DISCK ) je vodeća svetska medijska kuća specijalizovana realne sadržaje, koja ima više od 1,5 milijardu pretplatnika u preko 170 zemalja . Discovery podstiče ljude da istražuju svet oko sebe i pokušavaju da zadovolje svoju radoznalost usluge na više od 100 kanala širom sveta, posebno Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science i Discovery HD . Pored toga, gledaoci mogu da koriste razne obrazovne i druge usluge, kao i širok spektar usluga u oblasti digitalnih medija, uključujući i HovStuffVorks.com. U Evropi, na Bliskom istoku i Africi, 12 Discovery kanala dostiže do 199 miliona pretplatnika u 103 zemlje sa programom koji se emituje na 24 jezika.
Organizovati događaj za najveće medijske kuće iz Srbije, Bugarske i Poljske .
Predstaviti Discovery kanal i organizovati veliku premijera za tekuću godinu (Discovery , Animal Planet i TLC ), kao i video snimke sa zvezdom Animal Planet-a, Dave Salmonijem.
Everest jump
Osmišljavanje kreativnog koncepta događaja, prezentovanje različitih Discoveri kanala na različite načine, kao i predstavljenje glavnog događaja na Discovery kanalu za 2014. godinu “ Everest Jump“.
Prezentacija
Prezentacija uticaja TV emisija iz grupe kanala Discovery Networks CEMEA na gala događaju u Jugoslovenskoj kinoteci.
Snimanje, kreativni koncept, merenje, brendiranje prostora Jugoslovenske kinoteke. Kreativni koncept za aktivaciju na kornerima: IDKS, TLC, Discovery Channel i Animal Planet.
Animal planet kviz
Animal Planet – kviz vezan za šou Deadly Islands na tabletu, gde posetioci odgovaraju na pitanja i osvajaju nagrade.
Cake Boss & Car Garage
- LC kanal – simulacija poslastičar Cake Boss, u kojem dekorater ispisuje poruke na cupcak-ovima.
- Disovery Channel – simulacija auto garaže, gde gosti mogu da izaberu motiv za nalepnicu koja se iseca na kateru na licu mesta i prilagođava za određeni tip automobila.